Saturday, January 22, 2011

Geekzster says "Thank you,thank you,thank you and thank you!"

Kembali lg bersama Geekzster! So dlm entri ni nk ucap terima kasih yg x terhingga la pd mereka2 yg berjasa kat aku arini...Life is full of surprises and I go through it all today..Mula2 bgn tido tu mcm biasa la nk wat bende2 biasa je..then aku online..pastu aku post kat wall member aku ni la saje2 tanye psal bende2 berkaitan bloging ni kn...dgn x semena2 ade pulak sorg member ag join the topic..so aku pon korek la segala mcm ilmu dr diorg, budak baru nk belajar kn..kne la tebal muka sket bertanya bende yg kite xtahu..haha..



So nak dijadikan cerita aku pon chat la ngan diorg n got valuable info bout blogging (bg org baru nk blaja mcm aku ni kire valuable la bnde2 tu sume). So aku pon ikot la nasihat diorg n wat la pape yg termampu utk hari ni...Then ade sorg ag member aku online YM die n aku pon tnye la die jgk sbb die pon mmg kaki blogging jgk..dpt lagi valuable info dr die...aku pon ape lg, terus je mengaplikasikan bende2 yg diorg ajar tu...


Menjelang petang sesudah Zohor, aku dikejutkan lg ngan 1 link yg singgah di shout box blog aku so aku klik..ade bro ni die offer utk buat header for free and korg blh tgk hasilnye la kat header blog aku atas ni.. cantik x bro tu buat? penat die buat, free pulak tu..mmg sngt2 berterima kasih la kat die..


So..berikut adelah individu2 yg telah menolong aku pd hari ni..sngt2 appreciate korg pnye help arini..akan aku kenang selagi mana mampu...

Beri tepukan pada mereka!!
Izzah Farhana 
Jijah Ibr
Fightcar
and last but not least, bro yg telah menyumbangkan header yg cool ni kat aku..
Bro Abdul Farique

2 comments:

admin said...

terima kasih ye bro ! :)
selalu update blog ,
selalu blogwalking !
rajin kemas blog taw ..
insyaAllah lau ada usaha , dari 7 followers akan jadi 100 followers

Kei Seichi said...

insyaAllah..thanks a lot again utk header tu..=)

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...