Saturday, May 21, 2011

Free Header untuk blog Cik Nurun dan IntanEyka

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Segmen masih berjalan sehingga 3 Jun...cepat2 dapatkan header free anda daripada Kei Seichi!

Kali ni nak tunjukkan header yang dah aku buat untuk belog Cik Nurun dan belog IntanEyka...

Kat bawah ni header untuk Cik Nurun...Jemput la tengok ye...


First draft version one

First draft version two

Second draft version two

Nak taw kenapa aku buat 2 design untuk die ni? Nape special sangat ke die ni? Haha..tidak la..sebab mase aku tengok entry die, die bagi banyak gambar and aku memang tunggu orang yang bagi gambar banyak supaya aku boleh buat header macam style poster SNSD yang aku tunjuk dulu tu... Yang die mintak yang macam design first tu...so alang2 die bagi gambar banyak, aku pon buat la...akhirnye menjadi jugak nak buat...hehe...

Nak taw header mana yang beliau pakai sekarang ni? Jom terjah kat sini... ---> Belog Cik Nurun


Kat bawah ni pulak header untuk Intan Eyka...meh la tengok same..


First draft

Final result
Amacam? Cun tak? Ape lagi, pergi la terjah belog beliau kat sini... --> Belog Intan Eyka


Ade beberapa request yang baru dapat, tapi baru dapat buat sikit... Sekarang ni dalam proses nak buat tutorial Photoshop and programming dan hopefully dapat buat dalam bentuk video dan text supaya mudah untuk korang faham... Just a few things that need to be sorted out... I'm trying to do as simple and as easy as possible supaya nanti korang senang faham...

Anyway, personal blog aku masih dalam pembangunan jugak and later, this blog will only contains tutorial and information bout computer stuffs... kalau ade yang nak bace nanti boleh la jenguk lepas aku dah letak link kat sini nanti...

So...cepat2 la join pada siapa2 yang belum join lagi segmen ni...cepat dapatkan sebelum terlambat!




No comments:

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...