Wednesday, May 25, 2011

Free Header untuk blog Cik Maz dan Misz Sheyla

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Kali ni nak pamerkan header yang aku dah buat untuk belog Cik Maz dan Misz Sheyla..

Pada sapa2 yang nak join sila la, tawaran masih terbuka sampai la jam 11.59 PM pada 3 Jun 2011... cepat2 join, jangan menyesal dikemudian hari...bende free tak nak ke?

Okay..enuf...jom kite tengok header yang aku dah buat untuk belog Cik Maz..


First draft

Final result

Macam mane? Korang rase mane yang lagi cun? Hehe..

Jom tengok belog beliau kat sini... --> Belog Cik Maz


Okay..sekarang jom beralih kat header untuk belog Misz Sheyla pulak...


First draft & final result

Okay ke tak okay? Jom terjah belog beliau kat sini ye.. --> Belog Misz Sheyla

Setakat ni aku dah dapat buat 74 header, 3 tengah pending..so sebanyak 77 peserta yang dah join segmen aku ni dan aku berterima kasih banyak2....Agak2 boleh sampai 100 tak sebelum tamat tempoh? Hehe...

Owh..hari ni agak happy jugak sebab segmen aku dipromote oleh blogger popular iaitu Kak Sunah Sakura. Beliau ade buat segmen berkaitan header jugak tapi dah tutup la...jam 4 petang tadi tutup...and ada jugak antara peserta yang join tu, diorang menggunakan header buatan aku dan diorang mention pasal segmen ni... So terima kasih banyak2 pada sape2 yang tolong mention belog ni... Susah2 je kan... rasa terharu la jugak...rasa dihargai...hehe...

Tempoh hari bro Abdul Farique dah mention aku dalam belog die..hehe...

Ok..membebel je la aku ni...

So..kalau korang nampak kat tepi ni --->  
aku ade letak 1 menu baru iaitu link ke private blog aku...sape2 nak melawat jemput2 la klik ye...hehe...

Ok...nak pegi mengarut kat belog tu pulak...haha...



No comments:

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...