Tuesday, March 8, 2011

Ape kejadahnye dengan FaceBlog ni???

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Korang pernah tengok tak logo kat atas ni? Haaa... ni la logo untuk FaceBlog... Ape bende pulak la FaceBlog ni? Apsal tajuk entry macam nak cari gadoh je ngan FaceBlog?? Hahaha... bukan la..tidak same sekali nak cari gadoh ngan sape2... cume nak menarik minat korang bace je... Kalu dah minat teruskan membaca okey?

Ape kejadahnye FaceBlog ni? Nak tahu tak? FaceBlog ni sebenarnye satu komuniti untuk para blogger... Macam jugak komuniti blogger yang laen macam Sahabat Blogger dan Geng Blogger... Platform untuk blogger berkumpul dan bersosial di alam maya ni... Tujuan FaceBlog ni adalah untuk mewujudkan satu komuniti blogger khususnye di Malaysia dan amnya di serata dunia... Blogger kat Malaysia ni semakin hari semakin ramai and dengan adanye komuniti2 macam ni boleh la blogger2 ni sama2 bersosial dan berhubung serta follow memollow antara satu sama lain...*ayat x boleh blah...haha* 


So...ape lagi? Jom la join FaceBlog pada mana2 yang belum join...sama2 kite memeriahkan FaceBlog!!

7 comments:

FurBall said...

nanti kalu ada masa lah join..ahahaha..~_~dorang ada wat aktiviti dop ek??

I N S P I R A T I O N A L E F E K S said...

xyah berkomuniti sgt ... pergi mengundi sudah

kay_are said...

banayk nye orang join faceblog.. best2 =)

Amalin Ahmad said...

dah join =) hehehe

Farah Eyda @ Rara Emiliockii said...

domo baru join.aha.ape yg best kt faceblog ea?bru je join tadi..:P

Unknown said...

faceBlog ? FB ? ha3 .

nabByla said...

malas nak join benda nie..

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...