Sunday, April 24, 2011

Rasa rindu la pulak...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Apa khabar semua hari ni? Harap anda semua sihat2 sejahtera la hendaknye... Rasa macam dah lama la pulak tak berblogging ni...nak dekat lebih kurang 2 minggu la kot...entry2 yang sebelum ni da prepare awal2 cuma tak publish je... Dah lame rase tak menaip kat post editor ni pastu terus je publish...haha.. Tu yang rase rindu tu...bukan la rindu pada sape2 ye...cuma rindu nak berblog je...haha...

Kenape ey aku da lame tak berblog ni padahal idea memang banyak kalau nak menaip pon..takde hal punye..Ntah la.. aku pon tak taw nape...mungkin sebab personaliti aku yang yang suke menangguh kerja and malas kot? Haha...

Ikhsan ga,mbar dari incik Google
Haaa...dengan masa yang banyak yang telah Allah kurniakan kat aku ni, still aku tak dapat nak manfaatkan dengan sebaiknye... Kenapa masa banyak pulak? Sebab aku ni la apa yang orang panggil penanam anggur yang tidak berbuah a.k.a penggangur... Dengan masa yang banyak ni baru la aku dapat kenal siapa diri aku yang sebenar dan macam mana aku yang sebenarnya... Banyak bende yang aku buat dan selalunye tak akan abis...Samada berhenti tengah jalan.. Aku ni senang cerita senang bosan dengan bende yang aku buat... Misal kata aku sedang buat benda A, sambil2 tu aku akan cari benda baru nak buat (B)...Mula2 aku akan buat benda A dan B seiringan pastu lama2 tak buat da benda A..Then aku akan cari benda C pulak nak buat sambil buat benda B...Then samada aku akan buat balik benda A atau aku akan buat benda C pulak and lama2 tinggal plak benda B..(perkara ini tidak sama kalau aku ade awek ok...ngan awek aku setia...hehe..) Mule mengarut da aku ni...(-_-') ...

Ok la..nanti sambung lagi entry lain ok...Harini rase macam nak menaip je dengan banyak...tengok la kalau menjadi ke tak...hehe...

2 comments:

Anonymous said...

betul2..kita kena isi masa dengan aktiviti yang berfaedah dalam hidup kita.

Kei Seichi said...

betul tu...^_^

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...