Friday, May 6, 2011

Free Header untuk blog BudakBaik dan Ms Sunsweetz

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Untuk entry kali ni aku nak paparkan header yang dah aku buat dan selamat diletakkan di belog BudakBaik dan Ms Sunsweetz...
Sape yang tak join lagi tu jom la join...jangan la malu2...hehe...Join kat sini okey? ---> Free Header by Kei Seichi

Karang aku dah tutup jangan nanges...haha...

Ok..kat bawah ni header untuk BudakBaik...Jom kite tengok same2 ok...

First draft

Next draft

Final result

U guys rase cantik tak header ni? Tuan die suke so aku pon suke la jugak...hehe...Nampak ade 3 kali betul kan? Sebenarnye aku tak kesah pon nak betul brape2 kali, tapi bergantung pada mood dan kesihatan aku la...Kalau mase ngah mood baik and sihat sejahtera pastu memang ngah semangat nak buat so rajen la aku nak betulkan...Tapi jangan la sampai taun depan pon tak sudah2 betulnye tu...Bile nak siap??Hahaha...

Jom tengok header tu kat belog tuan die... ---> Belog Budak Baik


Lepas tu meh kite tengok header untuk Ms Sunsweetz plak...


First draft

Final result

So..camne?Cun tak header ni? U guys nak tak? hehehe...mintak je la...orang nak bagi free ni...cepat2 mintak...
Header ni tak silap mase mule2 nak wat memang blur sikit, takde idea...Pastu dah crop2, maen letak2 sane sini nampak cam ok plak...Rase2 dah ok, contact la tuan die...Ubah2 sikit and tuan die pon suke.... Kalau tuan die dah suke siapa la aku nak kate pape kan? Hope sume2 yang join ni suke la ngan header yang aku buat..hehe...

Tengok header tu kat belog ni... ---> Belog Ms Sunsweetz

Ok? Sudah? Nak tak header2 cun comel2 camni? Join la segmen aku tu ye...masih terbuka lagi.... ^_^

Nak sambung wat header malam ni...nak pulun bagi abih mane2 yang tak buat lagi tu...hehe...







4 comments:

Gary Asip said...

waahhh...kiutnyer...
bes la blog budak baik ngan ms sunsweetz ne...

::Misz sunsWeetz:: said...

huhu...apalagi pasni bro wat perkhidmatan banner free lak hihi=)

Kei Seichi said...

gary: kalau nak meh la join same...hehe...

ms sunsweetz: hehe..nak banner mintak je la..tapi senyap2 la.. =P

myzziema said...

bestnya header free! cantik :D saya pun ada buat header free jugak. hee ;)

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...