Friday, May 27, 2011

Free Header untuk blog Emma dan Yaya

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Kali ni nak pamerkan header yang aku dah buat untuk blog Emma dan jugak blog Yaya...pada sapa2 yang masih nak join sila la...jangan malu2...genap seminggu dari sekarang ialah tarikh tutup iaitu 3 Jun 2011.. Lambat tak dapat, tak dapat jangan nanges...hehe...

Okay...jom kita tengok header untuk blog Emma kat bawah ni...jemput la ye...


First draft

Second draft

Final result

Amacam? Ok tak? Comel kan akak ni? eehhh..header akak ni..comel kan? ahakz..tak pasal2 je kang..haha..

Jom terjah belog beliau kat sini... --> Belog Kak Emma


Kat bawah ni pulak header untuk Yaya...jemput la tengok..jangan malu2 ye...


First draft

Final result


Okay tak header ni? Kepada Yaya, kalau yaya bace post ni, mintak maaf la ye sebab hentam awak haritu.. Mase tu memang tengah bad mood, kena pulak kat awak..so saya mintak maaf la secara terbuka mana taw terguris hati ke pape...Kalau saya bad mood memang camtu, lepas tak kena orang...tapi hari tu yaya pulak yang kena so mintak maaf la ye....

Die tak pasang lagi header aku buat ni, terasa kot ngan aku sebab haritu...atau mungkin die sibuk takde mase kan...

Jom tengok blog beliau kat sini... --> belog Yaya


Owh..sebelum korang tekan butang X kaler merah kat atas belah kiri tu, nak mintak pandangan korang untuk entry ni kalau tak keberatan ye...segala komen dan cadangan didahulukan dengan ucapan terima kasih daun keladi, esok2 komen la lagi...hehe..  -->  Blog informasi vs blog personal






No comments:

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...