Saturday, May 28, 2011

Free Header untuk blog Ly Tulip dan Anamarza

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Kali ni nak pamerkan header yang aku dah buat untul belog Ly Tulip dan jugak belog Anamarza....sebelum tu nak mintak pendapat korang mengenai entry ni boleh tak? --> Blog Informasi vs Blog Personal

Sape2 yang nak join masih lagi berpeluang sehingga 3 Jun 2011... So cepat2 dapatkan header free korang....free je kot, tak nak ke?

Okay...jom la kite tengok header untuk belog Ly Tulip...

First draft

Second draft

Final result

So? Camne pendapat korang? Cun tak? Aku tak letak la perubahan lain yang beribu2 tu, takut panjang pulak jadinye entry ni nanti...jenuh korang nak bace...haha...Pastu dapat kat die, die ubah lagi...Ape ko dah buat dengan header yang aku bagi tu???Sedey woo... haha..takde hal la...nak ubah pon ikot suke la..header ko kan...

Jom tengok header ni kat belog beliau kat sini... --> Belog Ly Tulip


Kat bawah ni pulak header untuk blog Anamarza...jemput la tengok ye...


First draft

Final result

Okay tak header ni? Meh tengok kat belog beliau kat sini... --> Belog Anamarza


Starting pada entry ni dan beberapa entry akan datang, aku buat autopost je sebab nak cuba siapkan beberapa tutorial untuk korang... Tutorial tu ada tapi part video tu payah sikit...Nak dapatkan kualiti yang bagus dan saiz yang tak berapa besar sangat...Masih dalam proses try and error... Tapi insyaAllah dalam awal bulan 6 lepas abis segmen ni akan mula post pasal tutorial la ye...Sementara tu aku sajikan la para pembaca aku ni dengan entry pasal header dan info pasal dunia IT ye...dan kalau ade entry2 ringkas setakat 3 4 ayat tu, tu bukan autopost la ye..hehe..







2 comments:

Sri_Tulip said...

erk!mara ea???huhuh...sowi la kalo da menyusah kan.. :(

Kei Seichi said...

haha..x marah pon la..gurau2 je.. =P

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...