Sunday, June 5, 2011

Free header untuk blog Dibiuscinta, Fara dan Ayu

Assalamulaikum dan salam sejahtera...

Kali ni giliran Dibiuscinta, Fara dan Ayu untuk direview header diorang yang aku dah buat...Owh, semua entry berkaitan header review aku buat autopost je ye...sebab aku malas nak taip tiap2 hari pasal header ni so aku taip sekali jalan je and scheduled kan...Jujur gile cakap malas...haha... Takde la, supaya aku boleh fokus untuk next thing for this blog...

Okay, mula2 kita tengok header yang aku dah buat untuk Dibiuscinta...


First draft

Final result

Macam mane? Okay tak? Jom tengok header ni kat belog beliau kat sini... --> Blog Dibiuscinta


Kat bawah ni pulak header yang aku buat untuk Fara...Jom la tengok same2....


First draft & final result

Satu lagi header jenis family yang aku buat...Agak mencabar sebab akak tu nak sume gambar diletak..haha.. Alhamdulillah dapat la jugak buat and dia pon suka...

Jom la jenguk belog beliau kat sini.. --> Blog Fara


Yang ni pulak header yang aku buat untuk blog Ayu..meh la tengok same...


First draft


Final result


Amacam? Comel tak header ni? Jom lawat blog beliau kat sini... --> Blog Ayu


Sape bosan asyek review header je? Jujur la, aku tak makan orang...kalau takde komen tu taw da bosan..hehe..

Okay la..lepas habis review sume header aku tak buat dah entry pasal review2 header ni..okay? Ade la dalam beberapa (10) entry lagi pasal header....ni header ke 71 aku review..hehe...

Anyway, kalau ade mase lapang tu jemput la ke rumah aku yang lagi satu tu..sunyi sepi je rumah tu takde orang jenguk...hehe...







3 comments:

Firdaus Life said...

cantik header.. simple dan kemas

tia @ Ini Kisah Tia said...

oke . lepas ni Tia punya turn pulak ye . haha !

Bila Ku Temu Bahagia

-✿Ayu✿- said...

tq encik sei keichi!

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...