Sunday, June 5, 2011

Free Header untuk blog Fara Rara, Lyana dan Miss Nuraf

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Review header kali ni ialah untuk blog Fara Rara, Lyana dan jugak Miss Nuraf...

So, tanpa panjang2 kan entry, jom kita tengok header yang first skali untuk Fara Rara..


First draft & final result

Okay tak? Cun tak header ni? Perubahan yang dibuat hanyalah kecikkan saiz header so tak perlu la letak header yang kedua tu kan...

Jom singgah belog beliau kat sini... --> Blog Fara Rara


Okay, header kat bawah ni pulak header untuk blog Lyana...


First draft


Final result

Pe pendapat korang? Sebenarnye aku tak tahu nak buat melengkung tu..Pastu die request so aku godek2 la Photoshop tu..last jadi...nasib baik jadi..haha...

Anyway, jom singgah belog beliau kat sini... --> Blog Lyana



Kat bawah ni pulak header untuk Miss Nuraf...


First draft
Final result

Aik? Mane pegi tulisan kat header ni? Ke aku silap buat? Cuba korang terjah belog beliau kat sini tengok...hehe.. --> Blog Miss Nuraf

Sebab takde tulisan tu ialah kerana....dah tuan blog tu request macam tu, aku buat la...mula2 mase die mintak tukar tu memang ade pelik sikit la tapi macam lecturer aku cakap, "user is always right"...so aku buat je la... puas la pikir, rupa2 die guna tulisan yang sedia ada kat blog die...terpulang la kan citarasa masing2...

Anyway, nanti sambung lagi review header lain pulak.. Aku buat cepat2 bagi cepat habis, nanti boleh buat bende lain pulak...hehe...







No comments:

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...