Tuesday, June 7, 2011

Free Header untuk blog Hazirah, Taherah dan Syazween

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Kali ni sampai giliran aku untuk review header mereka2 ni.. Header yang akan aku review kali ini ialah milik Hazirah Azie, Taherah Ghazali dan Syazween...


Okay, header yang pertama ialah header untul Hazirah Azie...


First draft & final result

So? Macam mane? Okay ke tak? Jom lawat blog beliau kat sini... --> Blog Hazirah Azie


So..header seterusnya pulak ialah untuk Taherah Ghazali...


First draft & final result

Macam mane? Pe pendapat korang? Jom terjah belog beliau kat sini.. --> Blog Taherah Ghazali


Header terakhir untuk kali ni ialah untuk Syazween...


First draft & final result

Okay tak? Pe pendapat korang? Jom lawat blog beliau kat sini... --> Blog Syazween


Anyway, tinggal beberapa header je lagi yang aku nak review..mungkin dalam 2 entry lagi...so i'll take it slow la ey...habis cepat2 nanti takde modal plak aku nak tulis entry...hehe...


Jemput la singgah rumah aku yang lagi satu kat SINI







7 comments:

Firdaus Life said...

toink2 jalan2 tengok header.. haha

Aina said...

semakin lama skill makin bagus la. seme cun.gud job dik :)

Syazween Farisya Hasan said...

kei! thanx weyh ! jasamu akan ku kenang . :)

Syahirah Rasdi said...

nice header yg awk buat..n boleh tak awk buatkan utk saye??

myLady said...

nak jugak...
header free..:)
dari awk..

Unknown said...

tq en.kei :)
apprcte it la.

Unknown said...

tq en.kei :)
really apprcte it tw!

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...