Thursday, June 2, 2011

Free Header untuk Superjuniorloverholic dan Cik Mar

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hari kedua terakhir untuk korang join segmen Free Header by Kei Seichi... Esok tanggal 3 Jun 2011 akan berakhir la segmen ni dan takde can la korang nak header free...Tapi jangan risau, insyaAllah aku akn bukak tempahan header kalau ade yang nak, so nantikan lah ye...

Anyway, kali ni nak pamerkan header yang aku dah buat untuk blog Superjunior dan jugak belog Cik Mar...

Kat bawah ni ialah header yang aku dah buat untuk SJLH..disebabkan aku tak tau name yang dia guna oleh kerana die tulis dalam tulisan Korea, so aku guna url blog die je la...sape suruh letak nama pelik2...haha..jangan marah, gurau je...


First draft & final result

Macam mana? Pe pendapat korang? Jom la terjah belog beliau kat sini... --> Belog SJLH


Kat bawah ni pulak header yang aku dah buat untuk Cik Mar...jemput la tengok...


First draft

Final result

So? Okay ke tak? Jom la terjah belog beliau kat sini... --> Belog Cik Mar

Setakat ni ade 90 request header dan aku ucap thanks sangat2 pada korang2 yang join ni... target aku sebenarnya nak siapkan 100 header sebelum tutup...agak2 sebelum esok akan ade 10 lagi tempahan ke tak ey? haha...

Anyway, sekarang dalam proses untuk the next thing kat blog ni iaitu tutorial, tempahan header dan jugak contest... Tang tutorial tu tak jalan pon sebenarnye...tangguh je kerja...tapi takpe,, aku akan usahakan untuk buat tutorial untuk korang...walaupon tak cukup bagus lagi nak buat tutorial...

Sekarang dalam proses nak usha someone untuk buat collaboration project...harap2 die berminat la...hehe... kalau tak nanti aku war-war kan dalam blog pasal projek tu...

Okay, nak sambung buat header..makin nak habis makin pelik2 pulak request...hurm....





2 comments:

Dayana Z said...

wahhh rajinnyee buatkn header :D !

Kei Seichi said...

dayana az:biasa je.. =)

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...