Sunday, May 15, 2011

Free Header untuk blog Faisyah dan Siti Wardah

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Pengumuman penting pada peserta yang join segmen free header --> Pengumuman kepada peserta

Kepada yang belum join masih boleh join sehingga 3 Jun 2011


Ok..kali ni nak pamerkan pada korang semua header yang aku dah buat untuk Faisyah dan Siti Wardah...

Kat bawah ni header untuk belog Faisyah...



First draft

Final result

So?Pe pendapat korang?Ok tak?

Jom terjah belog die kat sini... --> Belog Faisyah 

Kalau tak silap aku, belog ni die buat hanya nak kumpulkan segala macam kontest yang die join... So sape2 yang satu kepala dengan die yang suke join kontest, boleh la tengok2 belog ni...

Header yang aku dah buat untuk mereka2 ni aku tak syaratkan untuk korang tukar k...Sebab ade macam2 ragam orang yang mintak header ni...Ada yang memang nak header sebab takde, ade yang mintak sebab nak tukar, ade yang mintak sebab saje2 nak simpan banyak2 header, ade yang mintak sebab tengok orang lain mintak die pon nak mintak, dan macam2 lagi ragam manusia...hehe... So kalau korang tak guna header yang aku bagi pon aku tak kesah as long as I've done my part...kan?

Ok...beralih ke header untuk Siti Wardah pulak...Jom tengok kat bawah ni...


First draft and final result

Chomel tak? Aku suke yang ni sebab aku suke anime...hehe...

Jom terjah belog die kat sini... -->Belog Siti Wardah

So..segmen masih terbuka pada yang berminat, kalau tak berminat tak pe la...tak payah la join kan...hehe...

Setakat ni aku dah siapkan 50 header...ade lagi 8 kalau tak silap aku yang belum dibuat.... Mintak sabar la ye...Nak senarai peserta dan giliran tak? kalau aku rajen aku buat...haha... =P

Nak mintak pendapat korang untuk next projek aku untuk belog ni... Kalau tak buat tarikan nanti takde sape nak datang belog cap ayam aku ni..hehe... Mintak pendapat korang kat sini boleh?  --> Tutorial programming vs Tutorial Photoshop


Nanti aku update senarai peserta dan giliran.......kalau rajen...haha...







No comments:

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...