Friday, March 4, 2011

Saya Menang Moto!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Wahahaha... arini mahu kongsi dengan anda sume para pembaca berita gembira...hehehe.. gembira kat aku je la ye... sape2 nak tumpang gembira tu meh la same2 kite...

Hari tu aku ade join 2 contest iaitu contest dari Cik Aki dan Jo Qusairy dan hari ni dua2 contest ni umum pemenangnye...hehehe... Aku menang dua2 contest ke? Xpon... menang satu je..tapi xpe la kan...ade jugak menang...hehe...nak tengok post result boleh la klik kat name2 mereka tu...n kalau nak tengok penyertaan aku, tengok kat bawah ni ye...


Lepas ni ade lagi contest2 yang aku nak join so stay tune and keep on reading my blog...
Hopefully contest2 lepas ni rajen la aku menang...hehe...

P/S : Mahu tuntut hadiah...chiao!

3 comments:

aida4eva said...

tahniah~!!!

aida4eva said...

tahniah~!!!

Nadhirah AR said...

insyaallah ade peluang nak menang nanti . hehehe ^^

Blog ini mengandungi informasi, tutorial serta tips2 dan sebagainya. Jika anda ingin membaca bacaan yang ringan dan berbentuk peribadi, sila lawat blog personal saya. Sila klik pada menu "The Other Me". Diharap anda mendapat manfaat daripada blog ini dan terima kasih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...